Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Par chez nous

Par chez nous 10 years 1 week ago #21983

  • Thal
  • Thal's Avatar
  • OFFLINE
  • Musicien platine
  • Posts: 3823
  • Thank you received: 9492
  • Karma: 16
Très bonne idée Ingesoleil! :((1 :((1
Miaou!!!
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Eric, LESPAUL, CTJ101, fantome, ingesoleil

Par chez nous 10 years 3 days ago #22093

  • Captain
  • Captain's Avatar
  • OFFLINE
  • Nouveau musicien
  • Posts: 9
  • Thank you received: 48
  • Karma: 0
Salut a tous ! Désolé pour le retard je suis un peu occupé c'est temps-ci ..

C'est super l'ajout du violon , j'aime bien ! ca donne une bonne ambiance a la toune.

Si vous avez d'autre idée let's go :cheer:

Bonne journée
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Thal, Eric, LESPAUL, CTJ101, BPJ14, fantome, ingesoleil
Moderators: LESPAUL